środa, 22 lutego 2012

All day I dream about sport

Uwielbiam sportowe ciuchy. To właśnie w nich czuję się najlepiej. Jeszcze dwa lata temu ubierałam tylko bluzy Adidasa, wygodne buty i jeansy. Jednak przez ten czas mój styl bardzo się zmienił i rzadko można mnie zobaczyć w tego typu ubraniach. Od czasu do czasu lubię wskoczyć w stare szmatki :)
Jeansy, które wam prezentuję pojawią się dosyć często, ponieważ pasują właściwie do wszystkiego. Mogę z ręką na sercu przyznać, że je uwielbiam :) 



bluza i buty Adidas
spodnie Bershka
torba Nike
zegarek Lacoste


57 komentarzy:

  1. super buty:) nie szkodzi ze brudne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..a ja nie widzę, żeby były brudne ^^ - trzeba było nie wspominać, nikt by nie zauważył ^^

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na sportowo super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś lubiłam sportowe ciuchy,adidasy,ale teraz w ogóle w takich nie chodzę:P
    Obserwuję oczywiście:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice shoes!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami uwielbiam się tak luźno ubrać, jest wygodnie i niczym sie nie trzeba przejmować :) Super trampy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każdy czasem lubi się tak ubrać :)
    Pozdrawiam, Emily.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja:) ja nie lubię sportowych rzeczy za bardzo. Ale na takie buty bym się skusiła:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne buty i bluza :)
    pozdrawiam ! i zapraszam do mnie :D
    obserwuje i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję!
    nie lubię bluz i w ogóle ich nie noszę! czasem ew. w domu zarzucę, ale to też rzadko, bo preferuję raczej swetry. zwłaszcza w zimę - ciepłe i grube :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ladne buty :)
    pozdrawiam!*
    zycze milego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza jest świetna!
    _______
    No to bardzo urozmaicone ferie :P Ale zapewne gdybym znalazła pracę (i byłą pełnoletnia) to też by tak wyglądały :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta bluza a spodnie jeszcze bardziej! :)oczywiście obserwuje już =]

    OdpowiedzUsuń
  14. Butki świetne!:)
    Zapraszam na najnowszy post:*

    OdpowiedzUsuń
  15. ale mega .. ! tylko ja niestety nie mam kasy żeby kupować wszystko typowo oryginalne :( ..
    mega mi sie tu podoba ; ) obserwuje i licze na to samo ; )

    ..a co do rękawiczek ? właśnie dlatego je kupiłam :D dzięki :P

    OdpowiedzUsuń
  16. butki mega !
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za komentarz!!!:))


    rebellook.blogspot.com


    :D

    OdpowiedzUsuń
  18. cool jeans :))

    will follow you ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny ;d
    obserwuje licze na to samo ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Cute blog :) I really like your outfit especially your SHOES!!
    Thanks for commenting on my blog :) would you like to follow each other??
    Xo Veronica

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice jeans! :-)

    www.johannethorhauge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for stopping by and commenting! You have an amazing blog, dear, and I'm following you.
    Love
    Juneli from Fashionably Yours
    http://fashionablyyours-juneli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie cudowne, ale buty lepsze.
    Obserwuje liczę na rew.

    OdpowiedzUsuń
  24. swietne Buty i Torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne posty i rownież zapraszam do Siebie cześciej.
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziekuje za odwiedziny :) Bluza ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great style :D
    wanna follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  28. O, podobaja mi sie te buty! Są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne spodnie :) Wejdź na mojego bloga ponieważ otagowałam cię!
    http://kosmetyczne-recenzje-anki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie buty! Chyba się w nich zakochałam! :)

    Moja droga dodaję Cię do obserwowanych, miło mi będzie jeśli zrobisz to samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna bluza i spodnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny outfit :) bluza świetna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. nice!
    thanks for comment on my blog! i like your blog, follow each others???
    www.hoprthinkknow.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zestaw jak najbardziej w moim stylu (: Marzy mi się jakaś bluza z adidasa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale ladnie :) buckii sa sliczne ;**

    zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne buty ;)
    Obserwujemy ?
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hey thanks for visiting my blog & your comment!

    Nice casual outfit! I wish I understand what you're writing about :(

    snowyscorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Love your jeans <3
    I'm following you now. Follow me back if you fish.

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. i love those shoes. thnx 4 your´re comment. a little introduction in english for you´re post wont be bad, so we can understand. i´m following u hope u´ll do the same.

    www.rollolollo.com

    OdpowiedzUsuń
  40. buty <3

    zapraszam do mnie: http://mademoiselletralalala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. great pics! What a pitty that I can't understand what you wrote... ;)

    xx Daisy

    -> MY BLOG <-

    OdpowiedzUsuń
  42. fajne buty, pewnie ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń