wtorek, 20 marca 2012

New in

Jak wam mija dzień? Ja umieram z tęsknoty za swoim ukochanym i staram się jakoś zagospodarować sobie czas(mimo że powinnam się uczyć). Skutkiem tego są nowe zdobycze z lumpa:)  I jak tu nie kochać sh?




oraz te z sieciówek 
RI

Mohito, Primark

New Yorker

Poszukuję osoby, która pomogłaby mi z wyglądem mojego bloga.  Zapraszam was również na stronkę shiny box gdzie można zdobyć próbki kosmetyczne od samych projektantów !

18 komentarzy:

  1. Torebka z mohito rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten top w kropki jest super. W ogóle widzę udane zakupy;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane zakupy,niebieski sweterek świetny ;)
    Dzisiejszy dzień bardzo udany ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie da się nie kochać SH:) Fajne ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIĘKUJEMY ZA MIŁE SŁOWA :)

    FAJNY BLOG !

    POZDRAWIAMY,

    XOXO,

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    ZAPRASZAMY NA NASZEGO FANPAGE'A NA NOWOŚCI : https://www.facebook.com/ONELOVEONEDNA

    OdpowiedzUsuń
  6. chce torebke z Mohito, i ta koszulke z Primarka- ten motyw jest zawsze na czasie! zazdroszcze, bo u mnie w gdyni ciezko wyszukac cos fajnego :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieski sweterek :)) mmm :)
    Pozdrawiam. Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten niebieski sweterek!
    Dziekuje za komentarz! Ja juz obserwuje, bardzo bym sie ucieszyla na taki sam rewanz:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jej ! genialne !
    zapraszam do mnie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for your comment :))


    Great stuff you got!


    xo,
    themagicstyle-by-nari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. granatowy sweter, top z tygrysem i torebka super!! też mam tą burgundową koszulę:D
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki :) spodnie bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń