środa, 25 stycznia 2012

Lovely Wranglers

Nigdy nie byłam ich fanką. Owszem, całkiem ładnie wyglądały w PRZEMYŚLANEJ stylizacji, ale sama nigdy nie odważyłabym się przerobić swoich jeansów na szorty. Z moim talentem do destrukcji wszystkiego, co znajduje się dookoła mnie nikt z was by się nie odważył. Jednakże robiąc porządki w szafie natknęłam się na moje stare, kochane Wranglery, których wiem, że już nigdy nie założę. Szkoda mi ich wyrzucać bo świetnie podkreślają tyłek i towarzyszyły mi od dłuższego czasu. Dlatego też postanowiłam je przerobić. Mam już plan teraz potrzebny jest tylko wolny czas, nożyczki i kilka ćwieków !








5 komentarzy:

  1. uwielbiam tego typu szorty ;) .
    obserwujemy .? ;)
    jeśli tak to dodaj się u mnie a ci się odwdzięczę;).

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze są najlepsze ! :) zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantasyczne!:)
    Zapraszam na konkurs na blogu:

    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Love these shorts!

    Please vist my giveaway!

    http://www.tooodayi.blogspot.com.au/2012/02/giveaway-vivienne-paris-heart-headband.html

    OdpowiedzUsuń