poniedziałek, 23 kwietnia 2012

there is too much talking in this atmosphere

Jak tam minął Wam weekend? Mój na szczęście trwa nadal :) Jednakże o 14 muszę wsiąść w autobus i pojechać do mojej szkoły pozałatwiać parę spraw. Życie bez auta jest okropne:( 
Wiem, że pastele i neony królują w tym sezonie jednakże moja miłość do brązów i prostoty chyba nigdy mnie nie opuści. Wolę nosić to, w czym czuję się dobrze i swobodnie niż na siłę ubierać "coś modnego"(chociaż przyznam, że skusiłam się na spodnie w kwiatki, do których szukam teraz butów).
Enjoy:)

 buty, torba i koszulka Primark
spodnie Reserved
zamszowa koszula H&M



48 komentarzy:

  1. samochód = wygoda :)

    Piękny outfit ja również uwielbiam brąz :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. torba genialna, całość boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię brązy:) I mimo tego,że modne są pastele, nie podążam tak ślepo za modą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny ten zestawik :-)

    zapraszam w wolnej chwili !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wolę nosić to, w czym czuję się dobrze i swobodnie niż na siłę ubierać "coś modnego" " _ ja mam tak samo :)
    a ten zestaw bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba widzę na torbie znany krzyżyk z pck :) Kojarzę, bo kilkakrotnie uczestniczyłam w zbiórkach jako wolontariusz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładną masz kurteczkę:)
    zestawik klasyczny,lecz ładniutki:)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz! <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny strój. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo to zdecydowanie mój styl :)
    buty rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobają mi się buty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. prosto, ale ciekawie!
    podobają mi się twoje buty! chociaż kurtka i torba też są niczego sobie!
    pozytywny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz, uwielbiam taki styl, sama często tak chodzę do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny outfit!A buty cudo!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba i koszula na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna kurtałka, podpatruje ostatnio takie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też lubię beże i brązy :-) Masz rację, nie ma co ślepo podążać za trendami jeśli nie są do końca w naszym stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja lubię brązy. koszula rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. cute look!!!!!!!
    xoxo

    http://cappucinofrio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne buty i torba!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja ostatnio spytałam się chłopaka z jakim kolorem mu się kojarzę odpowiedział, że z brązem i zdałam sobie sprawę, że często wybieram ten kolor ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. hej , przywróciłam bloga do istnienia.
    Zapraszam :)
    http://allaboutme1998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. PRIMARK! Przegenialny sklep! <3 Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne jazzówki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylizacja! Bardzo dobrze, że ślepo nie podążasz za trendami i kierujesz się własnym wyczuciem, stylem, dzięki temu wyglądasz bardzo ładnie! Stylizacja śliczna, jestem fanką takich butów i tej torby szczególnie!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy pościk. Może poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oj tam,da się żyć bez samochodu :D ja tam wolę rower!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny outfit!

    ja też - jedna z moich ulubionych piosenek! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. moje ulubione kolory, jesli chodzi o dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. BARDZO mi się podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń