środa, 10 października 2012

Take care of myself.

Jakoś ostatnio nie mam weny do niczego. Zaniedbałam i siebie i bloga za co bardzo przepraszam. Obiecuję jednak, że się poprawie! Matura, egzamin zawodowy, ciągłe wizyty u lekarzy powoli zaczynają mnie denerwować. 
A dziś prezentuję Wam mięte ! Wiem, że jest ona modna od dobrych paru miesięcy, jednak ja zdecydowałam się na nią dopiero teraz:) Elegancko, ale z pazurem .
Co myślicie o miedzianym brązie ? Mam ochotę się przefarbować i to jak najszybciej(nie mogę patrzeć na swoje odrosty), ale kompletnie nie wiem na jaki kolor !

koszula i torebka Primark
spodnie no name
buty deezee


23 komentarze:

  1. miedziany brąz jest śliczny moim zdaniem ;d
    uwielbiam Twoje buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam włosy innych dziewczyn kiedy widzę na nich miedziany brąz :)
    Buty i torebka świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest i cudowna koszula z Primarka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze Cie rozumiem, jesli chodzi o te ciagle wizyty u lekarzy, ja dreptam od jednego do drugiego i juz zaczyna mnie to irytowac... piekne buty...

    OdpowiedzUsuń
  5. nice outfit i like it! Maybe we follow each other?! Let me know :) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń

  6. bardzo miły outfit, torebka we wzorze wężowej skóry <33
    po dłuższej przerwie zapraszam na nowy post do mnie :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous outfit! i like the blouse :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna torebka :)
    ja też chce zmienić kolor wlosów, ale narazie szamponetką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje pięknie!
    super buuty!

    OdpowiedzUsuń
  10. buty wyglądają ekstra, mają obłędny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty <3
    Miedziany brąz jest świetny tylko żeby wrócić potem do blondu jak odwidzi się brąz- może być problem!
    Ale zaryzykuj włosy nie ręka- odrosną! ;) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne butki!

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń