niedziela, 6 października 2013

It'll be by your side

Czas pędzi zdecydowanie za szybko. Co zrobić aby go zatrzymać? Ja i moja miłość postanowiliśmy każdego roku robić sobie sesję zdjęciową, którą później pokażemy naszym potomkom. Mimo naszych poważnych min bawiliśmy się świetnie śmiejąc się i wygłupiając niczym małe dzieci. Bogu dzięki mój K. przekonał się do obiektywu i nie marudził jak to ma w zwyczaju :) Mam nadzieję, że podoba się Wam nasz pomysł na zachowanie wspomnień młodości.





dress River Island
jacket/shoes Primark

15 komentarzy:

  1. Jej ale cudowny pomysl z tymi zdjęciami co roku!!!;) i wspaniale wygladacie ze sobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :)

    Faktycznie czas pędzi jak szalony, a tak można zatrzymać na dłużej te ulotne chwile :)

    Ślicznie wyglądacie :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. jeny, jak swietnie! kochani, swietna sesja
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdjecia :3 a coroczna sesja to genialny pomysl!

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. aż miło popatrzeć, taka ładna para! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne zdjecia! Podoba mi sie ten pomysl! :) Obserwujemy?
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Can you please like our facebook page too? www.facebook.com/fashfabx

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna para, pozatym nie ma to jak panterka :) uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna z Was para!
    aaa kurteczkę to bym Ci ukradła ;D

    OdpowiedzUsuń