piątek, 25 maja 2012

.....

Nie mogę uwierzyć, że już za tydzień muszę wrócić do szkoły po 7-tygodniowej przerwie. Z drugiej jednak strony nie mogę doczekać się czerwca i wydarzeń z nim związanych! Koncert Linkin Park, mecz UEFA Włochy-Chorwacja, 3dniowe urodziny kolegi :) A do tego nauka, ostatnie poprawianie ocen i męczenie się w 4 szkolnych ścianach podczas upałów. 
Co do zdjęć. Ostatnio wspominałam wam, iż wzięłam udział w sesji zdjęciowej a właściwie w dwóch. Jak wam się podobają wstępne efekty?






46 komentarzy:

  1. swietne zdjecia :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. magiczne zdjęcia!!! śliczne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w bieli, a uwierz mi, nie każdemu w niej dobrze :)Dodałabym tylko trochę optymistycznego uśmiechu do tych zdjęć i byłoby idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne naturalne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fantastyczne zdjęcia! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zdjęcia, wyglądasz rewelacyjnie :) bardzo podoba mi się równiez ta sukienka, delikatna i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej z tych wydarzeń przekonują mnie 3-dniowe urodziny kolegi!:D a zdjęcia wyszły świetnie! jesteś bardzo plastyczna, a to atut! wiem, bo sama znajduje się przed obiektywem!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful pictures! Very pretty dress! thanks for the nice comment on my blog. Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous photos!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie mi się podoba!
    w drugim zdjęciu sukienka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje bardzo :))
    ciekawe zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuje pieknie :))
    ciekawe zdjeci:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia są cudowne, pomysł na sesje dobry :)

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia, a to ostatnie rozbrajające ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia!
    http://idealnepolaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia :) zazdroszczę meczu! futbol jest całym moim życiem, a niestety nie wylosowałam żadnego biletu na euro :( staram się odkupić, ale teraz są masakryczne ceny :/ pozdrów ode mnie Balotellego! i zapytaj czy mogę odpalać z nim fajerwerki w łazience. hehe :D pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :) jeśli chcesz, dodaj do obserwowanych, również to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A więc czerwiec się ciekawie zapowiada..

    zapraszam na nową notkę+video:)
    http://bluebirdyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuje, bardzo mi miło ;) zapraszam częściej! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ci zazdroszczę, też chciałabym zobaczyć LP na żywo <3
    Mam nadzieję, że dodasz jakieś zdjęcia z koncertu ;)
    I łał, cudowne sesje! Jestem ciekawa, jak wygląda reszta zdjęć ;)
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzieki za odwiedzinki:) co do sesji to świetne fotki, takie delikatne, dziewczęce a Ty mi piszesz, że lepiej być wredna suką niż potulna :-) hihi a tak niewinnie tu wyglądasz:):D :D a tak poważnie zgadzam się z Tobą :)

    ostatnia fotka jest najbardziej intrygująca :)
    Pozdrawiam
    Stylish:)

    OdpowiedzUsuń
  21. to ostatnie zdjęcie mnie powaliło - jest wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  22. a co sprawiło, że miałaś tak długą przerwę ? a co do sesji : piękna, delikatna, taka obca, robi wrażenie ;)
    Jeśli interesuje Cię zdobienie, stylizacja paznokci - to zapraszam do siebie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę koncertu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjęcia,ostatnie jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  25. efekty sesji super :-)
    szczegolnie ostanie zdjecie rewelacja.
    Widze ze tez mecz Wlochy- Chorwacxja bedziesz ogladac :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne zdjęcia ;) zachwycam SIĘ Twoją delikatnością ;) !

    OdpowiedzUsuń
  27. jejuu , ale piękne zdjęcia! :)) zapraszam na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ta sesja jest cudowna! Zazdroszczę :) A sukienka - bardzo romantyczna i dziewczęca :)


    Pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. You look gorgeous girl kisses can we follow each other..?

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj :) bardzo ładne zdjęcia :):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia!! Dziękuje za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia, masz niesamowite spojrzenie! :> obserwujemy? ^^
    Zapraszam do mnie na nową stylizację!

    second--head.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. lovely white dress, I really love how simple it is <3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna sesja! ostatnie zdjęcie jest magiczne, w białej sukni wyglądasz jak bogini !

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sesja:) A.

    OdpowiedzUsuń