wtorek, 18 grudnia 2012

Let it snow, let it snow, let it snow

Z zimą nie ma żartów ! Przekonałam się o tym tydzień temu leżąc 3 dni w łóżku z zapchanymi zatokami. Na szczęście moje chorowanie trwa max 4 dni i później nie daje po sobie znać :) 
Kupiliście już prezenty? Ja już mam wszystkich z głowy:) Chociaż nie zaprzeczę, że nie korci mnie aby coś jeszcze kupić dla bliskich. Zawartość mojego portfela przywraca mnie wtedy na ziemię.
W następnej notce pokażę wam stylizacje, którą zamierzam ubrać na Wigilię. Teraz musicie się nacieszyć zdjęciami z weekendu.
Enjoy !




sweter, spodnie, kozaki Primark
torba allegro

28 komentarzy:

  1. z katarem leżałaś w łóżku??? :D

    ale mi sie podoba ten zestaw <3 uwielbiam każdą rzecz po kolei! super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torebka *-*
    + Obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam proste połączenie ubrań :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie kupiłam prezentów. ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochana jestem w butach i torbie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło jak na gazetce na ostatniej stronie przeczytałam "kiermasz książek" - coś dla mnie♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, prosty zestaw :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor spodni :) lubie burgund ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. loving the leggings!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:)FOLLOW YOU NOW! Please check mines If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że ten piękny śnieg już stopniał... Mam nadzieję, że zdąży nasypać na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing post!! :)
    Would you like to follow each other? :)

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. super torebka i buty ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wyglądasz, a stylizacja jest cudowna :). jestem na tak !

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Na ostatnim zdjeciu przypominasz mi Kasie Tusk.
    Ladnie Ci w koczku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz.
    Świetna torba.
    ładnie ci w koku.
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń