sobota, 20 października 2012

Appreciate your life.

Mówiłam, że tak łatwo nie zrezygnuję z letnich sukienek i okularów przeciwsłonecznych :) Na szczęście pogoda pozwala mi jeszcze na noszenie wakacyjnej garderoby połączonej z tą jesienną. Jak możecie zauważyć postanowiłam zmienić kolor włosów. Zmienić to za dużo powiedziane, po prostu wrócić do naturalnego. Moje włosy przez ostatnich parę lat wycierpiały zbyt wiele dlatego koniec już z jakimkolwiek farbowaniem! Chociaż nie powiem, że nie marzy mi się kolor rudy
Nie mogę uwierzyć jak szybko mija mi ten rok szkolny. Zostało zaledwie 5,5 miesiąca do matury. A później? Tak na prawdę nie wiem co później. Wszystko wyjdzie w praniu. 





sukienka H&M
płaszcz Reserved
okulary C&A
buty stylowebuty.pl

36 komentarzy:

  1. zdecydowanie trudno pożegnać się z latem i ja też próbuję go zatrzymać w taki sposób. Śliczna jest ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wygladasz, outfit bardzo przypadl mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw. Ja też nie mam zamiaru rezygnowac z sukienek. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jejjj jaka świetna sukienka ! ♥
    też mi sie podoba rudyy < 3333

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jak miło!!!dziękuje Ci pięknie :-)!!!

    świetny pasek!~!!

    OdpowiedzUsuń
  6. buty masz genialne;)

    pozdrawiam serdecznie;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. połączenie sukienki z paskiem i płaszczem wyszło świetnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. hi! i hope we can follow each others blog :)))


    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie! Masz niezłą figurę :) Ogólnie, to ciekawy blog.
    Pozdrawiam,
    Weronika.
    ______________________________________________
    http://mycupboardsmyeverydaylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz fantastycznie! Sukienka jest śliczna i nie dziwię się, że nie chcesz się z nią rozstać na zimę. Ja bardzo się smucę, że muszę moje ulubione pochować na pawlacz... Szukam obecnie sukienek, które można nosić w nadchodzących miesiącach, brak ich w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasek robi robotę! :)) jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, uwielbiam Moshino! Jak się chodzi na tych butach?

    P.S. U mnie rabaty na EMU :)

    caayenne.blogspot.com

    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Thats so lovely!

    Inspiring blog do you have here.

    we can follow each other if you want.
    (via gfc, bloglovin, facebook).

    Lots of kisses,

    Nico

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ubieraj zakolanowek to tych butow. skracaja ci nogi

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jeszcze ciągle korzystam z letnich ubrań i akcesoriów i łączę je z jesiennymi. Mam podobny pasek, tylko, że bez "love" i bardzo go lubię:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem fajny set! zapraszam do mnie na new:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz. :) buty <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful outfit!! Your blog is so amazing!
    I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!!

    xoxo
    Thania

    http://imaddictedtoglamour.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  19. I'm your newest follower!! Hope you follow me back!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ladne masz wlosy, marza mi sie takie dlugie, zapuszczam caly czas...i pieknie ci w tej dziewczecej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi bardzo się spodobał Twój płaszczyk ;)))
    i też mi się podoba rudy ;D ale jakbym się na niego zdecydowała, to najpierw musiałabym rozjaśniać swój naturalny kolor, by cokolwiek załapało... a mam tak słabe włosy, że pewnie stałabym się łysa ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz!:) fajnie wszystko zestawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank you! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko super tylko nie widzę tu tej długości podkolanowek. Dłuższe albo wcale. Poza tym pasek, buty i sukienka są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Maturę na pewno roztrzaskasz, a potem zobaczysz na co się zdecydujesz. Ja też nie wiedziałam do ostatniej chwili, a teraz jestem bardzo zadowolona :)
    Wyglądasz rewelacyjnie, wszystko mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny pasek i lity :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń