sobota, 9 czerwca 2012

Bye bye my dream

Nie macie pojęcia jak bardzo jest mi przykro z powodu opuszczenia koncertu mojego ulubionego zespołu. Z przyczyn ode mnie niezależnych musiałam odsprzedać bilety na Orange Warsaw Festival:(( Mam jednak nadzieję, że publiczność da z siebie wszystko co może i Linkin Park będą chcieli ponownie odwiedzić nasz kraj! Nawet jakby się Ziemia waliła zawitam na ich koncercie!!
Jak przeżyliście mecz?? Mam ochotę udusić sędziego, który dał Szczęsnemu czerwoną kartkę ! Oby chłopaki się spisali i pokazali 12.06 Rosji kto tutaj rządzi :))

A dla was zdjęcia wczorajszego outfitu, w którym latałam po mieście aby pozałatwiać multum spraw,które zostawili mi rodzice a sami wypoczywają w cudownej Wenecji. I gdzie tu sprawiedliwość?:((




spodnie, plecaczek(mój K: "taka troche wieś") i bluzka: sh
buty River Island
okulary RayBan

33 komentarze:

  1. jaka wieś, plecaczek śliczny :>

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde ;/ no to nie fajnie z tym biletem, kurde ja tez bym pojechała : D
    genialny top ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten plecak :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny outfit i widzę że pogoda dopisuje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Strój akurat na latanie po mieście, wygodny i to się liczy:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie :) zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty genialne :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka i buty, mega! :D Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj szkoda,ja byłam w 2007r było meeeega :)też żałuję że w tym roku nie mogę,uwielbiam LP :)
    Świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna bluzeczka :) Rodzice to mają dobrze... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna bluzka i plecaczek!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice tshirt! love it! I'm following

    Check my blog and follow me if you like :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I fall in love with your t-shirt! :)

    thnx for comment..
    Keep in touch, follow you.

    Ivana
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Ray Bany <3 . Śliczna bluzka :D.
    No i niestety kolejny mecz bez Szczęsnego ;(.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygodnie i ładnie, o to chodzi! :))
    Ray Bany i butki, baaaaardzo na TAK ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszcze Twoim rodzicom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna bluzka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny plecaczek i bluzka;) dla mnie to nie wieś;D

    OdpowiedzUsuń
  19. hehe "taka trochę wieś" nie ma to jak szczerość :) mi się podoba taki trochę oldskulowy look:) bardzo fajny super buty!
    Pozdrawiam serdecznie :)


    PS dzieki za odwiedzinki, nakręciłam filmiki o fryzurkach, więc zapraszam, w sumie montaż tych filmików można określić stw. "taka trochę wieś " :D:D

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa bluzeczka, ładnie dobrana do spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna koszulka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak, żeby chłopaki pokazali, że stać ich na zwycięstwo - już jutro! :)))
    Super buty :)
    dzięki za wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super wyglądasz ;)świetny plecak ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cały strój jest cudowny!
    I faktycznie sprawiedliwości nie ma... xD
    Obserwuję, świetny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale bluzka pomysłowa... :) śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam te okulary :)

    www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful look!!! thank you so much for your comment!!!
    Maybe we can follow each other? I wait for your follow and I will follow you back.
    Have a nice day!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  28. szukam takiego plecaczka od wieków!

    OdpowiedzUsuń