poniedziałek, 4 czerwca 2012

My favourite place in the world.

Właśnie jestem w trakcie przegrywania starych zdjęć na płytki i natknęłam się właściwie to na moją pierwszą sesję zdjęciową(jeżeli można to tak nazwać), która odbyła się 3 lata temu w UK.
Uwielbiam ten kraj. O dziwo nie przeszkadza mi tam nawet lewostronny ruch! Tajemnica mojej miłości do tego państwa tkwi w pewnej bardzo ważnej dla mnie osobie-mojej chrzestnej, przyjaciółce, bratniej duszy, najwspanialszej kobiecie jaką znam! To dzięki niej będę miała co opowiadać moim wnukom na starość:) Mam nadzieję, że i ja będę mogła zauroczyć mojego kochanego sympatią do Anglii i w końcu zrozumie dlaczego tak bardzo mnie tam ciągnie  :))




Na dniach nowe outfity. W mojej szafie zawitało dosyć sporo nowości jednakże brak czasu i pogody nie pozwalają mi porobić zdjęć:((

Dla zainteresowanych dodaje link z moim aukcjami na allegro możecie tam znaleźć m.in. neonową koszulę, torbę nude, małą czarną czy też letnią tunikę:) Zapraszam!

30 komentarzy:

  1. swietna sesja, w dodatku jak na pierwsza - bardzo profesjonalna ;) lubie angielskie kwiaty, angielskie kubki, epoke wiktorianska... nie dziwie sie, ze cie tam ciagnie, w dodatku jesli masz taka wspaniala chrzesna- bratnia dusze, nie zawsze taka wiez sie zdarza- szanuj te przyjazn- kochany na pewno zrozumie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia bardzo ładne, ale moim faworytem jest numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie jest świetne!
    Sama chciałabym mieć choć jedną ciocię za granicą! A tu niestety, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam w Anglii nigdy, ale chętnie bym tam pojechała na wyprzedaże :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja bardzo fajna, pierwsze zdjęcie rewelacja :))) A do Angli to mnie tez bardzo ciagnie :))
    Zapraszam do mnie na bloga na konkurs - do wygrania torebka kopertówka z H&M :)

    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twój kolor włosów tutaj! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia! Szczególnie pierwsze :)
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!
    http://deleks.blogspot.com/2012/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za odwiedzinki M. ;) fajnie czasem cofnąć się w czasie:) a miłość do Anglii rozumiem :) chciałabyś mieszkać tam na stałe? :) czy już mieszkasz:)
    Pozdrawiam
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne to drugie zdjęcie - bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za odwiedziny, także zaobserwowałam Twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcia bardzo fajne ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 fajne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnee 3 zdjęcie.;p
    A no Anglia jest fajna.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lecę obejrzeć Twoje aukcje. Może znajdę jakieś perełki :)

    http://kwitnacy-kwiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 zdjęcie najlepsze :]
    zapraszam do mnie .
    PS: obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne włoski!
    Zajrzysz do mnie? Jestem nowa proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia:)jesteś bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  19. ajjj lubię UK!
    sentyment:)

    pozdrawiam
    MademoisellePoisson :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale opalenizna !! Jak masz czas zajrzyj do mnie ;) Pamietnik z zycia w NYC !

    OdpowiedzUsuń
  21. nie dziwie sie ze tak cie ciagnie do tej Angli bo sama tam mieszkam i nie wyobrazam sobie mieszkac gdzie kolwiek indziej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Booskie zdjęcia!
    Nowe posty u mnie. Serdecznie zapraszam. Będę wpadać częściej;D

    OdpowiedzUsuń