wtorek, 12 czerwca 2012

Give me some book !

Mam ochotę przeczytać jakąś dobrą książkę. Najlepiej romans, który powali mnie na kolana i nie będę mogła przestać myśleć o głównych bohaterach. Polecicie mi coś?


Co do stroju... Marynarkę typu boyfriend wyciągnęłam po 2 latach z szafy. Cieszę się, że jej nie sprzedałam :)) Koszulkę jak się można domyślić przywieźli mi rodzice z wycieczki:) Od X czasu zbieram tego typu t-shirty i muszę przyznać że moja kolekcja jest już całkiem spora:)
Enjoy

marynarka Primark
szorty sh
t-shirt Wenecja
buty RI
okulary RayBan

48 komentarzy:

  1. "Chodźmy razem" Josie Lloyd i Emlyn Rees :) bardzo przyjemny romansik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam stary jak świat List w Butelce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miedziany Jeździec! Autorki nie pamiętam, ale warto!

    OdpowiedzUsuń
  4. love the outfit honey!!! Very nice combination <3
    Love,
    AngelaSquared

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam połączneie szortów i takich dużych marynarek ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze,że nie wyrzuciłaś tej marynarki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam cię poinformować o rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są niesamowite bransoletki! Bardzo łatwo je wygrać. Zapraszam, nie masz nic do stracenia, mam nadzieję, że weźmiesz udział, xx Poppy c:
    p.s.- Wybacz za ten spam -.-'

    OdpowiedzUsuń
  8. ohh so pretty t-shirt!!
    thanks about your comment
    follow eath other?
    kisses

    thechicmode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szorty z sh? Ale faza! Świetne sa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty genialne :))) Cały look rewelka :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry romans ? takich książek dużo dobrych nie znam ale mogę polecić np. "N@pisz do mnie" lub trochę inną książkę "szeptem".

    Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam kilka takich t-shirtów :)
    Fajna ta marynarka : D

    OdpowiedzUsuń
  13. "Fatalna namiętność" - i romans i sensacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha, no raz mi się udało :D Fajny look!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny luźny zestawik. Podoba mi się!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny set, uwielbiam marynarkę i szorty <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wygląda to połączenie :)

    Przy okazji, jeśli masz ochotę zapraszam na swoje pierwsze rozdanie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co się wydarzyło w Madison Country. Polecam. Płakałam, serce mi drżalo do tej pory mam ciarki i milo wspominam
    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy dostałaś mój komentarz bo telefon mi płata figle ale polecam książkę Co się wydarzyło w Madison Country. Piękna wzruszająca historia chwytająca ze serce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Często czytam romanse, ale na złość nie mogę sobie przypomnieć tytułów. ;p
    Świetny set. ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz!!:) Marynarka bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz super! bardzo fajny, streetowy zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Romans? Ja polecam LUDZI LODU, jedyne 47 tomów, a o bohaterach się nie zapomina x)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajowa marynarka ! Popatrz na to z innej perspektywy, może to za kilka miesięcy ale jednak pojedziesz :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się! ; )
    nie wiem jakie lubisz książki, ale polecam "Zrób mi jakąś krzywdę", to chyba romans.

    OdpowiedzUsuń
  26. swietny t-shirt i marynarka :)
    Obserwuję i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I love your look, sweetie!!!^^

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. I kolejna osoba pokazuje, że rzeczy z sh mogą świetnie wyglądać. Ja ostatnio znalazłam bardzo ładną torebkę;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny outfit :> + obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny, wygodny outfit. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. dobrze, że nie sprzedałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  33. czytałaś CUKIERNIA POD AMOREM? 3 tomy, jestem mega!

    OdpowiedzUsuń
  34. Może Ty mi jakieś książki polecisz? Ja polecam "Nie dla mięczaków". Wracając do tego jak tu wyglądasz? Nie chce używać wulgaryzmów,ale zabierasz słowa rozgadanemu szczeniakowi.

    OdpowiedzUsuń
  35. ta marynarka nadała wszystkiemu charakter a dopełnieniem są RayBany - super- ja polecam Wichrowe wzgórza- czytałam kilka razy i zawsze ciary łażą mi po plecach -burza uczuć, namiętność, mrok - tak mi się kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny luźny zestaw. :)
    mam taką samą marynarkę:P

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo podoba mi się taki styl, taki artystyczny nieład, a przy takich nogach, to należy je odsłaniać, kiedy tylko się da

    OdpowiedzUsuń